Alla vill till himmelen men ingen vill dö

Gårdagen spenderades med Emmi, en chipspåse, dippa och Coyote Ugly. Så där skönt, slappt söndagsliv som ma borde ha varje söndag med en fin vän:)
Idag ska jag in till Lund och försöka handla klart alla julklappar, kommer nog sluta med att jag handlar dom sista på kvällen den 23 på netto eller något. Ska möta upp Sandra, Lotta och Linda vid ett på centralen, får se om det blir Nova eller en kamp mot all snö.

Jag förstår verkligen inte folk som äter frukost frivilligt! Har druckit ett glas med c-vitamin och ätit en clementin och är redan så mätt så jag mår illa. Antingen är jag ingen frukostmänniska, klen eller så är alla andra som äter frukost utomjordingar!

/emma

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, netto here you come ;)

2009-12-21 @ 17:19:07
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0