And pull yourself up and dance 'til you drop, I'm your baby, baby


Gårdagen spenderades i Malmö med Emmi&Sophie. Först lite förfest hos Emmis pappa med pumpande av fet musik och sminkade. Sen drog vi in till HIPP där nån av oss egentligen hade druckit tillräckligt innan, men fortsatte när vi kom in ;) Men sånt gillar vi starkt! Mycket gammalt folk i början eftersom Carolina Gynnig tydligen skulle dit, men hon kom nog aldrig och dom gamla försvann :) Kalas! Det dansades och dracks till tre då vi vandrade bort till Max för att äta och åka hem. Somnade nog runt fem-tiden och vaknade tio för jag skulle på släktmiddag! Verkligen underbart. Men har ätit god mat, snackat med min kusin och klappat lite på hennes gravida mage i alla fall, haha. Så nu förväntar jag mig att träffa en liten bebis på min student!
Ikväll blir en chillkväll eftersom jag måste orka plugga imorgon och vill inte dricka mer på ett tag! Vit helg nästa helg!
Ha en fet lördag!

/Emma

Kommentarer
Postat av: ELin

åååh, ska frida eller sandra ha barn :) ?

Vad roligt

2009-12-10 @ 14:59:43
URL: http://graaawpadinaben.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp, Sandra i april :)

2009-12-10 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0