And she looks like a model except she got a little more ass, don't even bother

Nyårsafton idag! Ska åka till Lotta om några timmar, men har lite tid över medan jag väntar på maten så jag lånade Kenza's lista om 2009 och tänkte skapa en söt liten sammanfattning

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jodå, det hände en del saker under året som jag aldrig gjort innan. Nu när jag tänker efter så hände det VÄLDIGT mycket nytt. Hela våren under tvåan också, tänkte inte på det först, bra att jag har koll. En del sjuka saker, en del dumma saker, en del roliga saker, men känns som jag överlag gjort lite mindre smarta nya saker HEHE
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöfte förra året så antagligen inte. Var i London förra nyår så jag borde kommit ihåg eventuella nyårslöften, men tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet i alla fall! I så fall har dom lyckats dölja det väldigt bra.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, så på den punkten har det varit ett underbart år.
5. Vilka länder besökte du? England( över nyår), Ungern( med klassen), Korsika (med mamma&mattias), Danmark(om det ens räknas), Belgien( med klassen).
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det har varit ett toppen år och jag har egentligen inte saknat något, men saker och ting kan alltid bli bättre!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns så många underbara datum att välja på. När jag fyllde 18, när jag såg the killers&erik hassle, alla roliga sommardagar/kvällar med Lotta, my&sandra. Jag kan inte komma på ett specifikt datum som jag kommer minnas, utan de flesta dagarna har varit super!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag för en gångs skull lyckas stå på mig mot vissa människor. Att jag står för mina åsikter utan att hitta på ursäkter.
9. Största misstaget? Har ibland tagit för mycket skit från vissa människor.. men alla underbara människor har hjälpt mig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom att knät har gått sönder igen, med en möjlig miniskskada så har jag klarat mig förvånandsvärt bra. Inte blivit påkörd än så länge!
11. Bästa köpet? Sitter och kollar runt om i mitt rum för att komma på något bra, men kommer inte på något som sticker ut. Men får höfta till med Londonresan om fyra dagar!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, kläder.. och mat..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla nya fina vänner gör mig alltid glad. Annars är det väl något fint sms man har fått.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? The killers-låtar och kings of leon without a doubt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare, inget snack om saken. Även om det ha gått som en bergochdalbana hela tiden så har jag varit gladare i år än annars. Man kommer inte långt om man är negativ!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit ärlig mot mig själv. Hade hellre ångrat saker än att jag sitter nu och undrar över vad som kunde ha hänt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oj det är så mycket nu när jag tänker efter, men överlag är det nog att jag har gjort väldigt mycket för att andra vill det istället för att jag vill det.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj, mobror+familj, mormor och lite annat folk. Ska inte klaga, det var mysigt :)
19. Blev du kär i år? Nej, faktiskt inte.
20. Favoritprogram på TV? Under 2009? Finns inte bara ett, finns många. Grey's, DH, Glee, House, Gossip Girl, HIMYM och en massa andra säkert.
21. Bästa boken du läste i år? Millenium-trilogin
22. Största musikaliska upptäckten? Kings of leon
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig pengar, fick pengar. Kalas
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, har så dålig fantasi med att komma på grejer jag önskar mig så jag blir glad för allt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Middag med mamma&Mattias på Jensens först och sen lite folk hemma och festade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, självklart, det finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil? Laid-back, lat.. har definitivt blivit latare i år eller bara levt ett mer chill liv kanske?
29. Vad fick dig att må bra? Mina nya underbara vänner som är bäst
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha.. cam gigandet ;)
31. Vem saknade du? Ganska uppenbart antar jag. Gått över två år, men går inte en dag utan att jag saknar pappa.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag ler bara jag tänker på dom, haha. Har iofs träffat dom väldigt ofta innan, men inte kommmit riktigt nära dom förrän detta året. My, Lotta, Sandra och Linda kniper den nomineringen utan problem. Dom är dom bästa som finns, är alltid där för mig i vått&torrt, dom är helt enkelt dom bästa jag vet just nu.

Så, det var en liten sammanfattning utav året. Känns lite emo och lite snuttigt, men så har tydligen mitt år varit!
Nu är det dags att börja peppa inför ikväll och det nya året.
Gott nytt år!
/emma


Vem kan tacka nej till detta..?


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, orkade bara läsa igenom halva (och nr 32 ♥) sen gled ögonen ner till "da hunk" :D PUSS

2009-12-31 @ 17:19:35
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hello handsome!

2010-01-02 @ 14:18:51
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0