'Cause just one night couldn't be so wrong, I'm gonna make you lose control

ååå så trött på skolan så det finns inte! Men mindre än två veckor kvar till jullovet så det är väl bara att stå ut. Har i princip bara haft redovisningar under dagarna, så det har inte hänt så mycket egentligen. Har kommit i en ganska dum fas när jag sover två-tre timmar efter skolan, underbart skönt men inte så smart. Men man behöver inte alltid vara smart.. det har jag lärt mig..
Hade ju tänkt springa idag, men det gick ju inte eftersom jag sov 13-17 så får springa imorron innan skolan kanske. Vissa börjar ju 12.25 i morgon så det blir en lååååång och skön sovmorgon!

I morgon är det Hipp som gäller med Emmi och Sophie antagligen, gäller bara att försöka peppa till lite. Nice!

Nej nu ska jag lägga mig under täcket och dö lite p.g.a allt!
/emma


wiho paradise hotel ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0