Det går lika bra med "selleri"..

GOD JUL!!
Jag är faktiskt klar med alla julklappar utan att handla på netto( hemköp blev det..) fick dock bli lite paniklösningar, men men. Ska hem till min morbror idag och äta "god" julmat, dvs. köttbullar och lax! NOM!
Ska köra om 20 min och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, detta är verkligen toppenbra. Ska rensa lite i garderoben och se om jag hittar nån klänning eller något annat. Mycket enklare att hitta rätt kläder på sommaren,på vintern är det hur svårt som helst. Men vi har fått en någorlunda vit jul i år i alla fall, alltid något. Och för varje dag kommer vi närmare sommaren vilket gör mig GLAD :D

Puss på er och God Jul!
/emma

Kommentarer
Postat av: Linda

GOD JUL hähäh! Och hemköp låter intressant haha!

2009-12-24 @ 10:21:37
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: Elin

God jul (:

<3

2009-12-25 @ 00:24:11
URL: http://graaawpadinaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0