dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling


hade inte bangat tredje gången gillt

Idag har lilla jag varit duktig och pluggat både matte och pa! Det händer inte varje dag gott folk.
Vaknade vid halv ett och satt och chillade vid facebook till tre och började räkna matte, kom två tal sen var det en paus :D Har fått hjälp med matten idag oxå av GG, ni fattar jag nog derivata iallafall! Sen har mamma läst igenom det som är klart i pa och lämnat synpunkter på svenskan så det har jag ändrat oxå.
Nu är klockan snart 22 vilket betyder att det är dags för Paradise Hotel och Cimon snart. Mamma sa att hon skulle låsa in mig på mitt rum tills jag ändrade mig om jag skulle söka dit. Får väl bli Robinson istället! Eller robinson först så man blir smal och fin och sen paradise hotel. hmm.. detta tål att tänkas över flitigt. Har ändå inget bättre för mig efter studenten än att läsa en massa bloggar. Så om någon har ett jobb över är det bara att ringa mig!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0