I hope you hang yourself with your H&M-scarf

Emmi var här igår och slingade mitt hår blondare. Finfint blev det, så tack till henne som orkade stå ut med att trä ut allt mitt hår ur den hättan man får med. Strongt av henne! Vi kollade på Legally Blonde under tiden och belönade oss med chips och choklad efteråt. Men roligt hade vi i alla fall! Så nu klarar jag mig till frisören öppnar igen efter jag kommit hem från London.
Har införskaffat mig en nyårsklänning tror jag, har inte bestämt mig för om jag ska ha den än. Den är ganska djup i ryggen så har haft tre dagar på mig att träna upp ryggen.. lycka till Emma. Annars får jag leta lite i garderoben och se vad man kan hitta undangömt.
Har även skrivit lite PA under veckan, så hopplöst tråkigt och omotiverande det är efter ett tag. Men snart är jag helt klar och då förtjänar jag lite ledighet.
Onsdag idag, nästsista dagen på året. Nästan lite läskigt av någon anledning, vet aldrig vad som händer nästa år. Detta håret har jag koll på det mesta som hänt och det har överlag varit ett toppen år! Har haft riktigt roligt med både nya och gamla vänner och dom är alla GULD värda. Har även hänt lite tråkigheter, men har gått igenom värre saker så jag vet att what doesn't kills me makes me stronger. 
Det är nästan så jag är sugen på att sammanställa året på något sätt i morgon om jag orkar. Lat som jag är lutar det nog åt att jag inte gör det, men man vet aldrig så får se om jag kommer på något bra sätt att göra det.
Nästa år kommer nog bli toppen! Prag, studenten, helt och hållet fri att göra vad jag vill. Hade varit helt underbart om jag antingen åker på en LÅNG semester eller jobbar utomlands, bara jag kommer bort från den tråkiga svenska hösten/vintern och istället får lite värme!
Nej, dags att återgå till pluggandet!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0