If holding hands is too discreet, Let's make out in the middle of the street

Det blev en vit helg som planerat! Riktigt skönt att inte vakna bakis på lördagen och vara helt slut hela dagen. Jag&emmi kollade på idol i fredags, för att följa strömmen får väl jag också säga vilken en extremt pinsam flickvän, men kanske inte så lätt agera normalt när man är på en scen i globen.
Somnade som en liten gris efter hon gått hem. Igår gjorde jag inte så mycket, pluggade matte och kollade på film. Blev inget lussevakande men skönt att sova ut för en gångs skull!
Idag har jag pluggat matte och försökt hitta info till pa, men det är inte det lättaste. Den infon jag har nu är svårförstådd också, det är inte alltid lätt.
Kvällen kommer bestå av julkortsskrivande, non stop-ätande, letande efter info till pa och antagligen någon bra film. Börjar 12.15 imorgon så en lååång sovmorgon blir det också :D

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0