I've been roaming around allways looking down at all I see

Hemma igen efter allt julfirande med släkten! Var trött redan innan vi åkte iväg igår så nu är jag hur trött som helst och ingen utgång ikväll antagligen eftersom mitt jävla sår på benet vägrar samarbeta med mig.
Julafton firades hos min morbror och hans familj+lite annav trevlig släkt. Vi åt julmat, eller ja åt det som var gott, kollade på båda ankornas jul, spelade julklappsspelet(vann tialotter, choklad, en wünderbaum som luktar stekt bacon), öppnat julklappar och sen kollat lite på sagan om de två tornen. Lite sådär lagom chill julafton som det ska vara, skönt att min släkt inte är överdrivet satsig.
Fick pengar, förkläde, prenumeration på ELLE m.m. Så nu borde jag klara mig i London HEHE.
Sov hos min kusin inatt, vi pratade mest hela natten vilket var mysigt :) idag var det lunch hos mormor och sen körde vi hemåt!
Var tänkt att det skulle bli en utgång i ikväll med Emmi&Sophie, men mitt sår sätter stopp på dom planerna ganska snabbt. Det suger eftersom jag var pepp på att dra ut, men får försöka fixa det så gott det går så jag kan komma ut ikväll :D Men får träna lite först och sen fixa benet!
/emma


Kommentarer
Postat av: Elin

Taaack för kvällen/natten :D <3

2009-12-26 @ 00:05:10
URL: http://graaawpadinaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0