Or should I just get along with myself, I never did get along with anybody else.

I fredags lagade jag, Linda, Lotta&Viktor tacos och letade snyggingar i skolkatalogen. (Kom bl.a. fram till att det inte ens finns en snygg kille i varje klass på spyken..) Träffade Åke&Divan senare, dom skulle fritera grejer(bananer och snickers) så det stank kinarestaurang i hela köket.. mums.. Själv lyssnade jag på en massa musik och skrattade åt deras "matlagningsskills"
Var hos Lotta igår! Vi var på fest hos Lister först, men gick hem ganska tidigt och jag åt upp allt i Lottas kul. Är Emma hungrig så är hon. Vi somnade ganska snabbt efter att vi kom hem, så vaknade utvilade på morgonen. Chillade sönder hela morgonen, sen körde Lotta mig hem. Så duktig tjej! :D
I morgon hoppas vi att vi har en privat chaufför så vi blir körda till nått ställe där vi kan shoppa nyårsklänning till mig HEHE :)
Ska träffa Emmi ikväll vid halv nio och kolla på nån film och ta det lugnt. Ska bli myspysigt, ett tag sen man träffade henne.
PEACE!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0