See the stone set in your eyes, see the torne twist in your side

Lite dålig uppdatering på sistone så här kommer en lista på vad som hänt sen sist;

# Har lyckats sova tre timmar varje dag efter skolan, vilket ledde till att mamma blev orolig... nej men hon är inte hispig i onödan
#  Har lyckats skaffa mig två nasty skoskav på högra foten, vilket gör att jag haltar runt som en stelopererad samhällare
# Har lyckats skära upp ett 7 cm långt, 1½ cm brett sår på högra ankeln som inte riktigt vill sluta blöda
# Har varit på rugby-uttagning och därigenom för första gången gjort något för katte under mina tre år. Om jag kommer med återstår att se, men om mitt knä får ha en åsikt kommer jag inte med
# Har insett att Kent ska till Hultsfred utan att få panik varje gång jag tänker på det
# Har handlat alla julklappar utom en!!(ute i god tid med andra ord)
# Har insett hur mycket jag hatar skånsk vinter och längtar till nästa höst då jag&emmi ska jobba utomlands ;)
# Gett upp med PA bara för att köra vidare fem minuter senare
# Haft mitt sista prov i år, religion vilket kommer ge mig mitt första ig på ett prov. Bra där Emma(Y)

Ungefär vad som hänt ganska sammanfattat! Har inte hänt så mycket i skolan direkt, så det är chill. Jullovet börjar imorron, exteeeeemt lägligt eftersom jag är redo att kasta in handduken angående skolan. Men men suck it up, inte långt kvar till studenten :D


just say I want you, exactly like I used to
'cause baby, this is only bringing me down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0