Vi följdes åt till våra drömmars stad, vind i håret och vår sikt låg klar

Dagen började ruggit nice med en sovmorgon fram till 12.15, mindre nice när jag missade bussen.. Detta resulterade i att jag kom försent, men var tvungen att springa inom SYV och fixa allt med henne så hon tar bort engelskan från mitt betyg, hade med andra ord en väldigt givande kvarts religion. Diskuterade väldigt roliga/sjuka/intressanta saker med Sandra på hålan fram till matteprovet. Provet var lätt, men bara för jag skriver det här kommer jag säkert bara få g. Skulle inte bli förvånad, har ju alltid sån tur :)
Var på burlöv med mamma på kvällen och skulle köpa julklappar, slutade med 0 julklappar och 1 par leggins till mig. Bra där, Emma, julafton om 10 dagar och jag har köpt 2 julklappar. Ska till nova med Emmi efter skolan imorgon så det kommer lösa sig då :)
Puss&kram, skumbanan! Dags att sova
/emma


Kommentarer
Postat av: Filli

2009-12-15 @ 17:35:50
URL: http://d
Postat av: Filli

Finis :*

2009-12-15 @ 17:36:18
URL: http://flajsy.ethup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0