vi försöker att blunda, men vi ser det ändå. vi gör vårt bästa för att låtsas men när det inte går ska vi stirra denna skiten i ögat

Tack vare underbara skånetrafiken har min kväll spenderats en stund med brodern min där det ätits, bäddats och tvättat. Tog mig hem med alla kroppsdelar i behåll och slapp att välta, som tydligen en buss gjort mellan Malmö och Bara. Har lyssnat på Timbuktu hela kvällen, vilket inte är fy skam, men planerna var annorlunda.
Blev lite festade i fredags i Bjärred. Roligt var det, roligt folk och bra musik så man ska inte klaga. Eftersom skånetrafiken inte klarar av någon snö alls blev jag&Linda+30 andra strandsatta på Bjärred C. Men det var inte tråkigt, resulterade i några samtal med någon telefonsvarare och man kunde tydligen höra att tjejen på 118 118 var blond.. Lindas underbara mamma kom och hämta oss senare som tur var. Fick med oss en person till på vägen hem till Linda, men det gav många skratt och konstiga samtal om bland annat navelludd. Har legat hemma hos Linda och softat hela dagen och gav mig sedan in till Malmö där skånetrafiken som sagt förstörde kvällen lite.
Men jag ska inte klaga, det finns säkert dom någonstans som har det värre än mig.


Behöver ingen hummer på gaffeln
och ingen Chateau Neuf i karaffen
Ingen kudde, bara madrassen
En high 5 och en falafel
så ge mig en highf 5 och en falafel




/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0