Baby, when the lights go out I hear you calling..

Så, nu har jag "pluggat" lite natur och matte. Matten fattar jag inget i så den gav jag upp med ganska snabbt. Naturen var jag satsig och gjorde upp värsta schemat om hur jag ska plugga och så, men det föll ganska hårt när jag sov i två timmar med boken över huvudet. Men fy vad det var nice! Fick inte så mycket sömn inatt, kom hem lite över tre men sen ringde mattias och väckte mig elva.. verkligen en snäll bror man har ibland.
Gårdagen var väldigt trevligt. Började med lite förfest hemma hos mig med lite folk i några timmar. Vid halv tolv kom taxin och körde oss in till Lund och närmare bestämt Carlssons trädgård där det var Halloween fest. Dom flesta hade faktiskt klätt ut sig lite, vilket var jätteroligt. Alltid kul när folk bjuder på sig själva. Träffade folk som jag inte träffat på ett tag och pratade med nytt folk också, sjukt vad man kan sakna folk när man såg dom för lite mer än en vecka sen. Det var överlag en rolig kväll även om jag inte kunde uppfylla kraven som Mysan så snällt ställt :)
Idag hade jag tänkt plugga som sagt, men det går ju som det går. Blir facebook och olika bloggar som tar upp min tid istället. Men allt tar sin lilla tid så någon gång kommer jag väl få tummen loss och börja råplugga.

Ha det nice!
/emma



Bjuder på en bild på mig och Drugge från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0