Back to the rhythm and back to the beat of the radio


Hade fest i fredags, spårade väl ur lite i slutet men inget har gått sönder och alla vinfläckar har gått bort så det gick väl bra ändå. Tydligen så hade grannarna klagat, men det var inget jag märkte i alla fall. Men som Emmi säger, man lär sig av sina misstag?!

Igår städade jag lite, men mest låg jag framför mtv och kollade på svampbob fyrkant. Mattias kom förbi för att låna bilen och tyckte här såg ut som en 'dålig dag i Bagdad'. Känns fint när man redan mår piss.
Var bara hemma på kvällen, sov och kollade på film och drack en massa vatten!

Idag blir det nog lite pluggande, eller ja, kan ju alltid försöka. Kommer sluta med att jag sitter och dricker glögg hela dagen, men inget fel med det :)

Ha det bra!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0