Gästbloggareeee =D

Hallå allihopa, en liten gästbloggare här =D

Denna lilla kvinna på 162 cm, skostorlek 37 och halvkroatiskt ursprung hade tänkt skriva lite smått o gott om allt möjligt! =) Jag bor då i den lilla skithålan Staffanstorp som till 90% innehåller fjortisar o kriminella idioter. Bor med min älskade familj och ca 500m från Emma och 800m från min älskade pojkvän, mkt trevligt! =D

Jag älskar allt som har med mat och göra precis som kära Emma, om vi skulle tröstäta på riktigt nångång så bli inte förvånade =P Jag älskar även julen som jag gärnar börjar fira en aning för tidigt varje år, närmare bestämt i början av November till ungefär Mars då min mamma mot min vilja tvingar mig att ta ner min lilla julgran som så snällt står här i mitt hörn och ger mitt rum värme och mys. Julmusik, doftljus med jullukt och julkulor hängande i rummet är också något som kännetecknar mitt julälskande =P

På önskelistan står som vamligt en hund längst upp, men efter de i ingen specifik ordning så kommer stereo, presentkort, pengar, playboygrejer med mer. =D Dessutom kommer denna julen till min stora glädje att firas i vår mysiga stuga mitt ute i skogen i Blekinge. Har inte sett Kalle Anka på 4 år tror jag pga resor eftersom min pappa inte är så road av julen (som vissa andra =P) Men "man bandar inte Kalle Anka!" säger de i "Tomten är far till alla barnen" som för övrigt är en film ni absolut måste se om ni inte sett den! Det är Emmas och min absoluta favvofilm! Heölt underbar!! =D=D

Nu ska denna lilla kvinna på sina 162 cm och 37-storleks små fötter ta och bege sig upp till sin kära moder för lite mother-daughter talk =D För denna underbara lilla fröken heter Anna Grubin och har en blogg som hon gärna vill att ni besöker metrobloggen.se/grubiitch gör det nu!! =D

Pussar <333


Kommentarer
Postat av: Linus.

Hade inte bangat julafton...

2009-11-20 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0