Grab my glasses, I'm out the door

D-dag idag, tackar och bugar för den. Vaknade tolv, så har sovit 11½ timmar inatt, underbart skönt. Blev trött på eftermiddagen och tog en powernap konstigt nog. Men man kan aldrig sova för mycket. Har en d-dag till på fredag, får se hur mycket projektarbete det blir annars hade jag tänkt sova hela den dagen med. Har städat hela nedanvåningen idag. Mamma har bara behövt tjata i två dagar, borde nog tagit en städrunda på rummet också börjar nog blir dags för det. Har fortfarande inte packat upp väskan jag har med mig på högskoleprovet.. Kanske dags för det någon gång. Har pluggat lite organisation&ledarskap också, har inte läst allt än men det är inte särskilt svårt. Läraren sätter ändå inte mvg på proven och vg-nivån når jag upp till så kan inte göra så mycket mer. Ska läsa igenom allt kväll och lite imorgon sen får det räcka och sen får ödet bestämma provet. Det kommer säkert gå bra, gick det på förra provet så lika bra att luta mig tillbaka och hoppas på det bästa. Måste verkligen sluta chilla och plugga istället, haha, blir snart för mycket chillande. Eller jag kanske helt enkelt inte behöver plugga mycket i alla ämnen får njuta av det så länge se varar.

Dags att duscha, koka en kopp te och läsa lite i org-boken
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0