He sees what I see and he knows what I know oh oh



Fredag igår, väldigt chill dag. Träffade på Emil, Henning och Viktor på bussen hem och det blev snabbt bestämt att jag skulle hänga med dom till City Gross och äta mig mätt på smakprov. Vilken besvikelse när vi kom fram dit och det enda som man fick smaka på var en halv köttbulle och lite rödbetssallad. Jag som inte ens gillar rödbetssallad! Slängde i mig den halva köttbullen i alla fall och hade något mycket godare att se fram emot. Nämligen massvis av juleskum och julmust hemma hos Emil. Så jag, Emil och Henning vandrade hem till Emil och krängde massor av juleskum, man blir fan mätt av det. Efter lite juleskum- och chipsätande, julmustsdrickande och tv-tittande så gick jag hem i mörkret och åt. Blev en lugn hemmakväll, var för trött för att orka med en utekväll :(

Idag har jag försökt hitta ett par skor, men lycka till med att det finns några jag vill ha..
Ikväll ska jag hem till Lollo. WIHOOO! Den tösabiten bor långt bort numera, gillar när hon kommer tillbaka till hålan.
Dags att ta en liten powernap/kolla på weeds!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0