I can't stop feeling no i won't stop feeling

Tog en liten sovmorgon idag eftersom Sandra är på kryssning i Stockholm så kunde inte jobba på arbetet. På psykologin gjorde vi någon uppgift, kom inte så långt men det gjorde nog ingen annan heller så det är lugnt. På naturkunskapen gick vi igenom fetter och kolhydrater. Till en början kurrade magen men när folk började diskutera fett mer ingående och fettsugning övergick det till ett riktigt illamående. Klarar verkligen inte av att lyssna på något som har med operationer att göra, men själv kan jag prata om det hur mycket som helst. Konstigt, men så är det att vara ett kontrollfreak. Gjorde som vanligt när jag kom hem, somnade framför that '70s show och vaknade efter ungefär halva hells kichen. Denna säsongen är inte så jättebra, men sjukt nice att Jen inte är med längre, tycker inte om henne! Men hon kommer vara med i något lag under finalen i alla fall.. får väl klara av det.

Var ute och gick med Emmi innan och diskuterade lite saker som gjorde oss båda ganska upprörda tror jag. Vissa vet bara inte var gränsen går. Folk slutar aldrig att överraska och som Annas mamma brukar säga; den sista idioten är inte född! Det har hon verkligen rätt i, tyvärr. Finns för många människor som lägger sig i andras liv i denna världen.
Käkat godis så jag mår illa nu och kollat på weeds ikväll, har kommit till mitten av säsong tre så har kommit lite längre än halvvägs nu i mitt lilla marathon :)

Åå, jag vill flytta utomlands! Till franska rivieran, Portugal eller Asien någon stans hade inte suttit fel. Bara flytta från detta tråkiga väder till något soligare. Planerna på att resa efter studenten har utvecklats till att flytta utomlands ett tag och jobba där istället för att slava ihop pengar i kalla, tråkiga Sverige till att resa. Vill bort från den här deprimerande, icke-snöiga vintern. Får göra som Lollo och starta räkna ner till London istället!
Flytta från Sverige, det ska jag göra :D

/emma

detta eller sverige, svårt val?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0