I'll be there for you


Godmorgon Godmorgon!
Ligger i sängen och kollar på vänner just nu och käkar godis till frukos/lunch :) lite onyttigt kan tyckas, men eftersom jag inte har något körkort och inte kan köra in till bk och handla mat så får det bli godis istället.
Skulle egentligen till IMC idag, men Jonas ringde vid åtta och sa att han var sjuk så fick flytta fram det till nästa vecka. Skönt eftersom det innebar att jag somnade om och vaknade lite över tolv=sovit tolv timmar inatt. Inte helt fel kan jag tala om.
Ska finslipa lite på min text till grupparbetet så den blir helt klar och lite senare ska jag&emmi antagligen ner och sola lite :) Man vill ju inte vara blekast på julafton direkt!
Nu har divan fått för sig att han ska rasta hunden och mig, så jag måste hoppa upp ur min underbara säng och göra mig lite representabel.
Ska antagligen till McDonalds med Emmi sen bestämdes det precis! Oh yeah, tjugge på ingång!

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0