I'm just a hungry girl and you taste so sweet


Tisdag. Världens onödigaste skoldag. Första lektionen var det bara projektarbete som gällde. Jag&Anna skrev lite frågor till mammas chef sen skrev vi ut lite papper, vi kan verkligen jobba när vi inte gnäller :)
Lektionen efter det var det bara en inlämning, så jag&Sandra satte ihop vårt arbete och skrev ut en bild sen var vi klara för dagen. Känns som jag hade kunnat jobba mycket bättre hemifrån, men men.
På lunchen var jag, Emelie och Anna på resebyrån som "håller" i Pragresorna. Vädligt bra nyheter där, vi fick reda på att det finns rum kvar, fast tyvärr inte på samma hostel som de andra. Men jag och Emelie kommer antagligen bo 10 minuter från My, Sandra, Lotta, Linda, Pontus och Drugge:) Så imorgon när vi har slutat styr vi stegen mot resebyrån med 350:- i högsta hugg för att betala anmälningsavgiften, sen har vi en pragresa fixad!

Ikväll har jag precis varit ute och gått med Emmi i 40 minuter, trevligt trevligt. Fick henne att lova att hon inte ska skolka på hela resten av veckan, förväntar mig att det löftet ska hållas Hon har fått beställa sin studentmössa idag, kan inte vänta till jag får beställa min! 205 dagar till studenten idag, oh yeah!

Nej om jag ska hinna duscha och se ett weeds-avsnitt innan Paradise Hotel börjar måste jag snabba mig nu!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0