I'm trough with standing in lines to clubs I never get in


Studenten om mindre än 200 dagar!!!! Närmare bestämt 199 dagar dit, inte helt fel :D  Hoppas nu bara dom dagarna kan gå snabbt så jag kan få slippa skolan. Men ett litet problem är att Polhem, dvs Emmi, tar studenten dagen innan mig och mamma vill helst att jag ska vara pigg på min student. Hade ju inte bangat att vara ute hela den natten annars, de flesta jag känner förutom kattefolk går ju på polhem. Får bli en kort liten visit på Tegnérs den kvällen, sen hem för at få lite skönhetssömn och sen upp för att ta studenten! Kan knappt vänta, vill att det ska bli sommar och slut på skolan NU. Fast.. efter studenten går man inte samma klass som de bästa och underbaraste människorna längre och kommer nog inte göra det igen.. Det kommer vara det tråkigaste med det hela, men är man äkta vänner så håller man kontakten ändå. Jag och Emmi har ju lyckats vara vänner sen barnsben utan att en enda gång gå i samma klass, skills eller vad? (: Blondinerna kan om dom vill!

Skrev 1.5 sidor idag på grupparbetet till org/mrf/psy idag, stolt över mig själv. Det är inte klart än, men det ska det inte vara förrän nästa vecka så det är gott om tid till dess. Redovisade religionen idag, gick KALASBRA. Var bara nervös i onödan, även om jag inte sa allt som jag skulle så är jag nöjd. På matten räknade jag extremt flitigt faktiskt, ingen mer matte att räkna denna veckan *tummen upp* Gick bort till Malmbors och köpte godis med My efteråt, har fortfarande knappt ätit hälften haha.
Har chillat sönder resten av dagen, extremt skönt för det behövs för att orka de jobbiga perioderna utan att krascha helt. Har skrivit lite mer än en sida om socialbidrag ekonomiskt bistånd till projektarbetet också, check!

Dags för paradise hotel nu, får väl försöka kolla på ett helt avsnitt idag, gick inte så bra sist..
/emma

jag&sandra en intressant vår-kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hähä, peppade tjejer! :D

2009-11-24 @ 19:06:56
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: EMMI

blondinerna kan om dom vill! :D <33

2009-11-25 @ 16:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0