It was summertime in Northern Michigan

Nu har min längtan efter sommaren gått liiite för långt. Jag har lyssnat på 'sommarmusik' hela dagen och studsat runt i shorts och linne(+ ett par raggsockar, det är ju trots allt kallt).
Men sommaren är det bästa som finns så egentligen kan det väl inte vara något fel med att vara ute i god tid med peppa till?
Hade tänkt cykla ner till träningen en stund och vara lite social med mina små vänner som kan träna, men det får vi se hur det blir med det. Måste hinna äta och plugga klart matten och träningen slutar om 1,5 h. Lycka till att jag kommer hinna det.
Fattar nada av matten vi håller på med nu, med massa derivata och skit, men men det löser sig som alltid.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0