It's like forgetting the words to your favourite song, you can't believe it


Känns alltid lika nödvändigt att gå i skolan när man kommer dit och gör eget arbete i två timmar, sen kollar på en film på nk och se får lov att gå hem. Verkligen kalas. Kunde lika gärna legat kvar i sängen hela dagen och sovit..
Efter skolan gick jag och Emelie och betalade till Prag, så nu har vi bokat det en gång för alla. KALAS! En sak till att se fram emot som händer nästa år, ska blir roligt. Jag vill bara att nästa år ska börja. Då har vi lämnat in projektarbetet, ingen mer religion och en massa roliga saker att se fram emot. Det betyder också att vi slipper den här jävla skånska vintern med halv storm och slask varannan dag, istället byter vi det till varmare väder, tunnare kläder, blondare hår, brunare hud och skönare liv helt enkelt.
Fick resultate från högskoleprovet idag. Fick 1.3! Känns helt okej med tanke på kvällen jag hade innan, men jag ska lätt komma så nära 2.0 nästa gång. Allt under 1.5 är personligt misslyckande! Bara för det kommer jag säkert få under 1.3, men vem bryr sig.

Annars är detta en väldigt jobbig och hatisk dag. Kom ingenstans på pa, svenska eller psykologi. Har försökt lära mig religionen också, men det går verkligen inte in mer. Hoppas att vi slipper redovisa i morgon.

Dags för den fetaste kopp med te ni kan tänka och paradise hotel.
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0