Make the world go round, round..


HAHAHAHA, jag älskar verkligen denna reklamen!! hahaha, börjar asgarva varje gång. Jag har sämst humor :(

Anna var i skolan idag, WIIIE!!! Hon kom inom mig vid halv nio, men haha, jag hörde dock inte när hon ringde på dörren först utan hon fick ringa mig. Kanske borde spela lite lägre musik när jag vet att någon kommer inom snart.. 

Organisation&ledarskapen idag var nog den mest ofokuserade lektionen jag haft på väldigt länge. Läraren hade genomgång(läs: läste direkt från boken och skrev upp exakta meningar från boken, alltså väldigt onödigt) medan alla elever pratade om allt mellan himmel och jord. Brukar ändå försöka lyssna på henne ibland, men idag var det verkligen omöjligt att orka lyssna. På religionen diskuterade vi kristendomen, islam och buddhism. Det var betydligt lättare än vad jag trodde hade inte behövt plugga sju timmar på det igår, hade räckt med att läsa om islam en gång. Men men, kändes bra att vara satsig någon gång i alla fall. På matten var det bara vanlig räkning och lite snackade om helgens bravader medan vår lärare lyssnade nere i hörnet! Jag var snäll nog att följa med Mysan till McDonalds och fyllde på energibehovet för att orka ta mig hem. Träffade på åkesson pojken på bussen, trevligt trevligt, länge sen man pratade med honom.
I eftermiddag har jag bara chillat. Kollat på senaste Desperate Housewives och påbörjat ett weedsmaraton, har kommit till säsong två nu. Kollade på Ullared innan också, inte okej men ibland så. Det var så himla ... hur ska man beskriva det.. white trash? Men skratta åt det gjorde jag i alla fall. Kom på mig själv med att längta något otroligt till sommaren under tiden jag kollade. Inte det smartaste att längta när det är typ 6 månader kvar till värmen. Fett deprimerande, jag hatar vintern, verkligen och innerligt hatar den. Hade vi haft snö här nere hade jag älskat den, men vi får bara kalla vindar och blött slask. Jag ska lätt flytta någonstans där jag kan välja mellan snö och sommarväder varje dag hela året. Det hade varit det perfekta stället att bo på. Kunna börja dagen med att leka i snön på förmiddagen, sen krascha på stranden på eftermiddagen och sen vara ute i värmen hela kvällen. Jag ska leta upp ett sånt ställe och bygga ett fint hus där jag kan chilla sönder. Dags att leta ett jobb som kan betala detta framtida boende :)

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0