Next time you point a finger i might have to bend it back and break it, break it off


Måndag idag, en bra dag. Var på IMC och träffade Jonas. Fick en massa beröm för jag hade tränat bra men sen lite skäll för mina converse och för att jag inte slutar träna när det gör ont i knät. jag hatar att ge upp så det här med att sluta när det gör ont kommer bli svårt. Han tryckte på en massa muskelfästen i ryggen och höften också, herrejesus vad det gjorde ont. Men det gjorde på något sätt så att hjärnan skickade impulser till musklerna runt knät så dom började jobba fullt eller nåt, hade för ont för att kunna komma ihåg vad han sa. Men det bästa med hela besöket var att jag fick okej för att börja löpträna!!!! fick lova att sluta om det gjorde för ont, kan ju se hur länge det håller! Så nu jävlar ska det springas av :D
Besökte lilla tandläkaren också, gick kalasbra :D
Körde inom Stadium på hem vägen och köpte en ny väska till alla skolgrejer, den andra har börjat falla sönder lite..
När vi kom hem fick Emma i uppdrag att våttorka köksgolvet eftersom det var extremt klibbgt. Det kan vara den roligaste städformen som finns! Jag är för all framtid frivillig för att våttorka!


/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0