No it's not a dream anymore


Jag och Anna var superduktiga och jobba med vårt pa igår! Även om det slutade med en tur till city gross, en timmes lunch och mest slöpluggande. Vi behöver inte jobba med sjukskrivna längre i alla fall, vilket känns hur bra som helst eftersom det knappt finns någon bra information om det. Kalasbra med andra ord!
Kvällen spenderades med Filli, en godispåse och Napoleon Dynamite. Random film, men riktig emma-humor i den! Jag sov hos henne sen och i morse vaknade jag av att min kudde fick liv och överföll mig. Mindre roligt, den höll på att kväva mig :(

Ikväll ska jag till mina kusiner som fyller år och äta lite och sånt :) Trevligt trevligt.
Dags att fixa mig så jag slipper åka i väg i blött hår och inga kläder!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0