She don't believe in shooting stars, but she believes in shoes and cars


Tisdag idag då. Förstår verkligen inte vad jag gjorde i skolan idag. Hade pa första lektionen och Anna är sjuk så jag gick och drog benen efter mig hela den lektionen. Pratade med skolsköterskan om sprutan och kom fram till absolut ingenting. Verkligen kanon, men hon verkar inte vilja tvinga mig vilket i princip är ett mirakel. Sen försökte jag prata med rektorn, men hon var upptagen så får gå och prata med henne imorgon istället, känns lika bra. Sen var det info inför högskolan, känns väldigt onödigt det med ingen ny info. Haha, jag är ju dum som inte stannade hemma och sov/"pluggade".
Har i vilket fall som helst pluggat lite Nk idag och även hunnit med att somna framför hells kitchen. Ta en liten powernap var helt sjukt nice, ska nog börja göra det som eftermiddagsnöje.
Har varit ute och gått med Emmi precis också :) Trevligt, trevligt. Vi diskuterade en hel massa olika saker såsom killar, festande, bakfylla, hur blek man är på vinter m.m. ;)
Nej dags att läsa lite till i Nk-boken innan jag besöker drömmarnas värld.
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0