Silly boys, just shut up and watch me walk


Onsdag idag, sjukt slapp dag. Blev utelåst från matten idag, kom en minut försent och knackade på dörren men ingen öppnade. Efter ett tag gav jag, Anna och Drugge upp och gick och satte oss i matsalen för ett litet frukostmöte. Mysigt värre och mycket roligare än matte. Efter ett tag kom vi dock in.. dom hade tydligen inte hört vår söta lilla knackning, hehe. Hade org-prov idag med, riktigt svårt att veta vad man ska svara på frågorna. Känns som man kan svara på dom utan att plugga, men ändå finns det inga rätt och fel. Verkligen kanon. Fick tillbaka naturkunskapen. Herregud vad jag är glad över det provet. Trodde jag skule få ig men nehej fick vg+! Chocktillstånd resten av lektionen helt klart, tur att vi slutade sen så jag kunde åka hem och chilla sönder! Kollade på weed resten av dagen och somnade som vanligt framför tv efter ett tag. Mattias kom hem och käkade med oss efter han vaccinerat sig, trevligt värre. Vi kollade på bilder från Las Vegas och New York och pratade allmänt om allt.
Har ingen religion imorgon eftersom Sandra ska iväg till Stockholm, så sovmorgon! Inte mig emot, denna veckan har varit chill hitills, varför ändra på det nu. Sovmorgon i måndags, d-dag i tisdags, sovmorgon torsdag och ännu en d-dag på fredag :) Man ska helt enkelt inte klaga ibland.
Dags att sova framför tvn, läsa lite solo och börja fundera ut hur jag ska ha råd med alla kläder jag vill ha och londonresan :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0