Sunday bloody sunday


Var hos Lollo igår ju, vi kollade på sällskapsresan! "Ja, vad fan, man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig!" Sjukt rolig asså!
Vi kollade på Robinsson oxå, mycket bättre än förra året när dom fick bo i ett träsk. Men nu är dom iofs sponsrade av ving eller apollo eller nåt liknande. Hade inte bangat att vara på en ö i Karibien i nårra månader och chilla. Man måste i och för sig tävla om maten och ordna pakter. Det där sista skulle jag säkert kunna ordna ganska bra, de onödiga skillsen måste komma till nytta nån gång. Nu vet jag! Jag kan söka till robinsson nästa år, så slipper jag tänka ut något bra att göra efter studenten. På samma gång så hamnar jag utomlands ju och mamma vet var jag är så då är jag säker, hon borde låta mig åka. Hmm, detta kräver lite seriösa funderingar.

Half baked till lunch idag, ohyeah, måste passa på när mamma inte är hemma HEHE. Blir lite weedstittande idag och om jag hinner räkna tillräckligt med matte&det slutar regna så ska jag försöka ta mig ner till träningen och vara lite social.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0