With the sting of the whip on my shoulder


Var hos kusinerna i går ju, trevligt trevligt. Sjukt god mat var det! Vi spelade M.I.G och mitt lag vann självklart första omgången :) Var väl hemma runt halv tolv, däckade i sängen framför tvn direkt, var så himla trött. Men fastnade framför något standup-program på ettan, faktiskt bra för att vara amerikaner.

Idag vaknade man av ett sms runt tio, mindre uppskattat sätt att vakna på.. tog i vilket fall som helt tag i mitt liv en stund och gick upp och åt lite frukost. Vid elva mötte jag emmi på gatan så cyklade vi ner och solade, tänker banne mig inte vara blekast! Resten av dagen har jag bara degat sönder framför weeds. Tanken var att plugga lite, men det gick ju som det alltid går. Känns som det är dags att ta tag i mitt pluggande så jag inte sänker mitt snitt helt. Får göra det imorgon :)

Har pumpat musik från the prince of egypt hela dagen, min absoluta favoritbarnfilm. Har ingen vhs på mitt rum och har bara filmen som det. Men eftersom jag orkar verkligen inte kolla där uppe, så kan jag inte se den. Får väl fixa den på något annat sätt. Jag sitter här med tårar i ögonen utav musiken och bara tanken på filmen, haha, gråter alltid av den av någon anledning. Helt sjukt bra film och musiken är helt underbar! Finns ju bara på engelska på spotify så kan inte texterna :(

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0