And I'm sick of all my judges so scared of what they'll find



Först av allt ska jag förklara för söta Veronica att Dina är min lilla skäggagam. På denna bilden ser hon dock ut lite som en nyväckt, sur bebis. Hon brukar se snäll ut i alla fall. Och SJÄLVKLART kommer vi nå toppen tillsammans, vi kommer slå blondinbella, kenza, kissie, alex schulman och allt vad bloggarna heter med hästlängder!

Igår var jag först en sväng på Entré med mamma där vi kollade skor och lite smått, blev ingen tröja för mig.. Vi gick förbi ett par fjortisar som pratade i telefon och fick höra denna underbara mening( på eeeeextremt bred skånska): Den tjajen du pratar med nu är inte den tjejen du pratade med på BDB. Man måste bara älska dom små liven när dom förgyller mina dagar och ger mig ett gott skratt, annars är dom inte särskilt älskvärda.
Var nere och kollade på träningen igår, första gången på evigheter känns det som. Pratade lite med Daniel om knän, träning, kanelbullar och andra roliga saker. Sen vandrade jag och Filli hem till henne i mörkret, där vi åt kanelbullar, läste bloggar, kollade på youtube-klipp och allmänt nördade oss. Men roligt var det, inte igår man umgicks med den bruden. Vid halv ett cyklade jag hem i mörkret och lyssnade på kings of leon under tiden, faktiskt ganska mysigt.

I morse blev jag väckt av en jävla telefonförsäljare efter sju timmars sömn. Jag hatar dom, finns inget värre sätt att bli väckt på. Sorry Sandra, men jag kan tyvärr inte älska dig om du någon gång ringer och väcker mig! Gick och la mig direkt, men insåg att jag inte kommer kunna somna om igen var alldeles för arg för det haha. Så jag gick upp och gjorde frukost och kollade på Charlie's Angles 2 lite sådär halvseriöst. Den är verkligen dålig den filmen, ångrar mitt beslut så här i efterhand, men den som inte dödar dig gör dig som sagt starkare så jag hoppas på det bästa.

Får se vad som händer ikväll, hade gärna stuckit ifrån huset ett tag men har lite feber och ont i halsen så tror inte det är någon bra idé. Vilket suger. Måste maila rektorn och magnus och hoppas att jag får hoppa av annars är det fan krig!

Ha det bra!
/emma

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag förstår att Dina är ditt svar på alla andras chiuauor och hon slår dem med hästlängder!

2009-10-26 @ 23:27:46
URL: http://v-schultz.blogspot.com/
Postat av: Emma

Dina äter chiuauor till frukost :)

2009-10-27 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0