Bryssel

Om en timme ska jag vara hemma hos Anna med min väska som då måste vara färdigpackad.. Ja får väl se hur det går med det, har iallafall packat ner alla kläder vilket är en början. Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med lunchen om jag ska köpa där eller ha med mig, men med tanke på hur lat jag är kommer det med största sannolikhet sluta med att jag köper mat på Kastrup. Känns som ingen är riktigt taggad över Bryssel eller i alla fall inte lika taggade som inför Budapest, men det löser sig som allt annat säkert.
Usch nej nu blev jag helt hemskt stressad, jag har inte packat klart än eller klätt på mig, detta kommer sluta med att jag kommer till Anna i min handduk och lite kläder i en påse :) haha jag orkar inte åka..
Jaja, kisses&hugs, ni får sakna mig bäst ni vill jag kommer hem på torsdag i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0