Dom jävlarna tog oss en efter en..

Såja, lat som man är orkar jag inte uppdatera när jag kommer hem efter midnatt så nu blir det lite snabbt om torsdag och fredag sen taggar vi inför ikväll!!!

Torsdag
Var och klippte mig hos Leifiboy eller rättare sagt Nathalie klippte mig. Vi kom fram till att senast jag klippte mig var det hos henne och det var kanske ett halvår sen så fick lite skäll för det, haha. Mitt hår var verkligen superslitet, hon ville egentligen klippa av typ 15 cm, vilket jag VÄGRADE, så vi kompromisade till 7 cm... saknar mitt hår. Mamma kom och betalade hela kalaset och sen diskuterade vi eventuell färgning/slingning/blekning för att bli av med det gula i håret. Vi kom fram till att jag skulle prova med silverschampoo först och se hur det blev med det annars skulle jag ringa Nathalie så fixade hon det hela :) Verkligen kalasbra, jag kommer slippa mitt gula hår under vintern. Hatar mitt hår när det inte är solblekt, tycker det är så gult och fult! Men det blir toppen denna gången tror jag.
Sedan körde vi hem, åt lite och jag packade alla sakerna för att sova hos Lollo. I helsingborg lyckades jag ta bussen till lollo och hitta hem till henne helt själv! Vi bytte om kanska snabbt och tog oss hem till Kitty där det förfestades lite. Sen drog hela kalaset vidare till nån pub, har ingen aning om vilken, men trevligt var det i alla fall. Vi gick vidare till Villan sen där Sensation white warm-up var, det var jätteroligt. Mycket folk, bra musik och skön stämning. På hemvägen blev det lite kebab inhandlat sen åkte jag och Lollo hem och däckade ganska snabbt i sängen.

Fredag
Vaknade med en "mild" variant på en bakfylla, men ingen Ågren så det var bra. Lollo var söt och fixade ihop lite brunch som vi satte i oss ganska snabbt. Sen fixade vi oss och åkte ut till IKEA och väla för att shoppa en kastrull och lite annat mysigt. Jag älskar fan IKEA! Ett av de bästa ställena i världen helt klart, hade inte bangat att vara där hela tiden haha. Lollo köpte sin lilla kastrull och vi styrde stegen mot väla. Där det köptes lite böcker, block och fika. Sen tog vi bussen hem till Kitty för att prata lite, hämta lite saker och äta äpplepaj. Efter den goda äpplepajen åkte vi hem till Lollo och chillade lite sen packade jag ihop mina saker och tog busse till tåget. Var en ganska stressande resa för först var bussen försenad och sen var tåget försenat, verkligen toppen! Mamma hämtade mig på stationen och vi körde ut till Häckeberga slott där Marianne, Kurt, Jennie&hennes pojkvän befann sig. Längesen man träffade dem, så de var jätteroligt. Det diskuterades skola, psykologi, resor och massa annat roligt. Där åt jag ännu fler efterrätter, blev någon chokladtjohejsan kommer inte ihåg vad det var, men det var gott. Marianne berättad även om hennes kompis som tydligen har en övernattningslägenhet i New York som jag och mina kompisar så gärna fick låna, haha, detta kommer säkert utnyttjas någon gång. Blev även hembjuden till Lysekil över jullovet, ska säkert kunna klämma in några dagar där.
När jag kom hem slog det mig att jag i princip bara ätit efterrätter hela dagen, så det blev lite nattamaud till det nya greys innan jag gick och la mig!

Idag är det Halloween fest på Babe, så jag och massa annat folk ska dit. Först blir det lite förfest hemma hos mig med My, Lotta, Sandra, Emelie, Emmi, Sophie och Jessica. Trevligt, trevligt så nu måste jag nog städa och fixa mig ett par öron till ikväll ;)

Ha en fet halloween!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0