EPIC

Ja, det förklarar väl min fina dag.. Gick upp 0515 idag för att mönstra, vilket är en bedrift i sig. Jag kommer fram till huset där man ska mönstra och sätter mig ner för att göra det första provet, går verkligen asbra. Känner att "jaja, men detta kan jag, kommer gå jättebra idag" men nej. Jag hamnar hos sjuksköterskan direkt efter mitt prov som pratar om mitt knä och det hela slutar med att hon skickar in mig till läkaren som säger att jag verkligen INTE kan fortsätta mönstringen. I och med att läkarna inte kommit på vad det är för fel på mitt knä så har jag inte fått någon diagnos och har man inte fått det kan man inte mönstra. Kul dag med andra ord! Kom hem för nån timma sen och har ätit och så, nu ska jag skriva klart caset! Wiho, detta kommer bli jätteroligt.. eller nej. Ett helt case där allt är på engelska som bygger på ett kapitel som vi inte gått igenom. Inte mycket att klaga på egentligen, bara att göra det antar jag. På universitet lär det inte bli enklare så varför klaga nu? :) Får pumpa lite bra musik under tiden så går det säkert lättare. Idag ska jag, förutom skriva case, träna och städa lite. Och sooooooova! Är så ruggigt trött, nästan bud på att ta en liten tupplur innan jag sätter igång för att vara på topp.

Just det, jag&lollo har kommit ett steg närmare London! Har kommit fram till att det är bäst att åka i början av januari då Lollo inte har så mycket att göra och jag knappt börjat än. Vilket blir perfekt med tanke på rean och att det mest lär bli pengar i julklappen, dvs. allt ska shoppas upp i London, ska inte ha ett öre med mig hem. Om jag så måste köpa massa böcker eller filmer till mamma och mattias för att bli av med allt, ska det ske! Jag klarade det ganska bra sist vi var i London, hade med mig 300:- hem. Men denna gången ska verkligen allt shoppas upp :) å vad jag längtar!

/emma

Kommentarer
Postat av: Linda

tråkigt att du inte fick fortsätta! london låter btw asnajs :D

2009-10-08 @ 17:34:06
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: Emma

London ska bli askalas!

2009-10-09 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0