guetta+glasbit i foten+fyra timmars sömn+högskoleprovet

Fredag
Försökte få tag på rektorn för att fixa det med engelskan, men som vanligt med min tur så var rektorn upptagen från 12 med rektorskonferens hela dagen... toppen, verkligen.. Fick inget gjort på hålan mer än att snacka skit och få min choklad uppäten av Jonathan.

När jag kom hem så sov jag och kollade på det nya Greys, gillade det skarpt! Trodde först jag hade missat det förra avsnittet, men efter ett tag fattade till och med jag att det var så avsnittet var uppbyggt. Vill inte avslöja för mycket för dom som inte sett det än. Sen vid fem stack jag till Mattias lägenhet i malmö och duschade, sov och kollade lite på tv. Sen vid sju gick jag ner och mötte My och Lotta på värnhem så gick vi och köpte mat, sen började vi så smått peppa. Gick ner och mötte Sandra lite senare, när vi kom tillbaka började peppandet till max! Det byttes kläder, lektes 'jag har aldrig'( egentligen ingen poäng eftersom vi vet i princip allt om varandra, men lite nytt kom i alla fall fram), lektes 'fördommar', dracks vin&cider och pumpades Guetta. Vid trio tog vi taxi bort till Slagt och tänkte ställa i den "lugna och sansade kön". Ja, den planen höll inte särskilt länge. De hade satt riktigt klena kravallstaket och hade gjort kön typ två meter bred, väldigt smart.. Efter typ 40 minuters knuffande, slagsmål och köande kom vi äntligen in och började peppa ännu mer. När äntligen Guetta började spela fick folk panik, vilket var mindre kul. Folk tappade sina glasflaskor, mobiler och trillade. Mina fötter ser en aning emo ut för tillfället, har ett antal skärsår i dom. Lyckades på något vänster få in en glasbit i trampdynan (Y) Efter ett tag lugnade folk sig och det blev riktigt nice! Tyvärr var jag tvungen att åka vid kvart över två, skulle upp tio i sju och skriva högskoleprovet på lördagen nämligen. Men det var riktigt nice musik han spelade!



Lördag
Idag gick jag runt som ett spöke på morgonen och åt frukost i bilen på väg till skolan. Anna var snäll och duktig som körde mig&Glenn till provet. Var på katte vid åtta och det var nog den stelaste stämningen ever där. Skrev proven och under rasterna pratade jag med olivia, malin och lite annat folk :) Såg dock bara linda på morgonen, sen försvann hon.. Vi åt lunch på Bk och det var en gudagåva. Finns inget bättre att äta när man sovit fyra timmar, är bakis och måste skriva prov 8.30-16.20. Skrev klart alla proven sen hämtade mamma mig och vi skulle egentligen kört till malmö och hämtat alla grejerna i lägenheten men det glömde hon tydligen bort, åkte och handlade mat istället. Kollade svaren på hp när jag kom hem, fick 72 poäng. Helt okej med tanke på att det var första gången. Till våren ska det banne mig bli 2.0! Eller ?
Fick ut den jävla glasbiten ur foten efter en halvtimmes blod, svett och tårar. 0.5 cm var den lille glasbiten, men ONT gjorde det. Kunde inte gå på foten på hela dagen, Olivia kan säkert intyga hur konstigt jag gick ;)
På kvällen chillades det sönder med cuacamoledippa, popcorn och dåliga program på tvn.

Söndag
Sov elva timmar denna underbara natt, nu är jag alltså levande igen och fit for fight! Idag ska jag in till lägenheten i malmö och städa lite efter oss, slänga kartonger och ta med alla kläder, högtalare och vin det finns kvar. Blir säkert en liten runda på Entré sen med mamma, ska försöka fjäska till mig en tröja eller något annat:)
Är ruggigt sugen på B&J också, icke bra! Ska försöka träna lite idag, har en massa överskottsenergi, får se vad som händer resten av dagen.

Ha det bra!
/emma


Kommentarer
Postat av: Linda

hoho, jag åt på mcdonalds, härligt värre!

2009-10-25 @ 15:20:36
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: Veronica

FINA EMMA! Nu har till och med jag fattat att du har kommit till den mörka sidan och har därmed läst alla dina inlägg. Fortsätt så, snart når vi toppen tillsammans! Vem är Dina som du skriver lite längre ner om förresten? Puss och kram

2009-10-25 @ 17:51:34
URL: http://v-schultz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0