Helgen!

Lördag:
Gick upp tidigt efter en allmänt sjuk dröm, haha men nice på nått sätt ändå, länge sen jag drömde så konstigt. Sen åkte jag, mamma&mattias upp till mormor och käkade lunch där med släkten och var lite social. Det diskuterade fylla, fester, fjortisar, knarksmuggling och annat smått och gott :)
På kvällen käkade jag på Romana med Lotta, My och Linda. Både smaskigt och mysigt. Efteråt blev det ganska mycket prat om att lugna ner Lotta och räkna antal timmar! Senare på kvällen kraschade jag framför tvn och somnade ganska tidigt, vilket var riktigt skönt.

Söndag:
Ojoj, vilken pluggdag detta har varit. Pluggat matte hela dagen i princip så det har pumpats the killers, kings of leon och mys-musik hela dagen. Har även hunnit med att äta en och annan kanelbulle idag. Kanelbullens dag ju! Kräng på, säger jag! Nej, säger magen.. :( ätit för många, så asont i magen just nu (Y)
Har även varit ute en runda med emmi då det har skvallrats mycket och snackats skit om folk, haha, så man har fått lite uppdrag att fullfölja nu ;) Ska nog nanna kudden ganska snart, är jättetött konstigt nog. Plugga hela dagen står på schemat imorgon efters om våra kära lärare tycker att vi måste hinna med minst en sak i varje ämne innan vi åker till bryssel om en vecka.. hej inget liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0