How can I decide what's right when you're clouding up my mind

Gårdagskvällen spenderades med Emmi, vi hyrde Ghosts from girlfriends past, tror jag den hette i alla fall. Helt okej film, väldigt söt men inte särskilt djup direkt. En hollywood-film kan man verkligen kalla det. Självklart tjuggades det till filmen, chips och dippa hell yeah! Men det är lov, då måste man tjugga sig för att orka med skolan sen. Sen somnade jag framför tvn som alla andra kvälla på lovet hitills.

Idag smsade Emmi mig vid kvart i tolv och tyckte det var dags för mig att vakna så vi hann med bussen till Malmö. Där shoppades det bara en foundation till mig, men Emmi hade verkligen turen på sin sida hon hittade betydligt mer. Jag letade efter en vit kjol till i morgon med, Sensation white i Helsingborg, men hittade så klart ingen. Sen, helt plötsligt, slår det mig att jag har ju en vit kjol hemma bara det att jag inte vet var den är. Såja så enkelt var det problemet ur världen. Vi käkade lunch på Mando, kalasgott! Fick reda på lite smaskigt skvaller om Staffanstorps folk som jag verkligen inte hade någon aning om, men kan TYVÄRR intyga att det stämmer. Haha, jag sitter här och skrattar för mig själv bara jag tänker på det. Emmi håller nog med mig om att det verkligen är konstigt att det stämmer! Vi tänkte sola ikväll också, men eftersom vädergudarna inte vill som vi så blir det antagligen solning i morgon FÖRMIDDAG. Tjena mittbena på att jag kommer vara vaken när vi går ner till byn. Men jag ska självklart göra mitt bästa för att få lite färg, blond som jag är kommer jag bli jätteblek i helvitt i morgon.

Ska besöka Leifiboy i morgon och klippa topparna lite och prata om eventuell färgning/toning för att försöka hålla håret blondt(läs: ej pissegult) under vintern. Ska även ta med mig en liten lapp om frågor som Sandra har, snäll som jag är.

Ikväll blir det nog bara att chilla sönder, om ingen vill hitta på något som innebär så minimal rörelse utomhus som möjligt. Det regnar och är kallt ute, jag tänker bara gå ut om jag måste. Jag tänker i alla fall tänka på skvallret och skratta för mig själv :) Blir nog att jag sitter vid facebook och sen kollar runt på alla möjliga hemsidor som har kläder och drömmer om ett liv där pengar växte på träd i min trädgård. Jag kan alltid kladda lite på min indiska man som sitter på min anslagstavla numera, han behöver få lite färg på vardagen, dvs. sig själv.

/emma


ge mig håret ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0