I am going away for a while, but I'll be back don't try to follow me


Finns inget som är så mycket min och Annas humor som detta! Skulle i så fall kunna vara Tomten är far till alla barnen, det är en klassiker.

Idag har inte hänt så mycket mer än att Lotta och Viktor lyckades trilla med Mc:n när den stod stilla... får väl höra mer om den historien om Lotta kommer till skolan imorgon. Dom mår som tur är helt okej, inget brutet eller så även om Lotta måste gå med kryckor. Hoppas bara hon blir bra till fredag, för då smäller det gott folk! Vi får be en stilla liten bön till guden som inte existerar så att Lotta blir bra och kan dansa hela natten lång :)
Jag har varit väldigt duktig idag när jag kom hem från skolan. Ha fixat internetbank och varit och hämtat mitt leg så jag säkert kommer in på fredag. Men det ser verkligen inte ut som mig på fotot, liknar mer än tjock, missnöjd tio-åring som precis har fått dagens fett- och sockerranson, men tyckte det var för lite. Så länge jag kan komma in på det när jag går ut och jag kan använda det när jag betalar med mitt kort så är jag nöjd antar jag. Det är ju inte så att jag kommer ha detta i fem år och folk kommer tro jag är knäpp som går runt med det, eller nej så var det visst inte.. ?
I morgon är det skola 8.15-10.55! Religion och sen psykologi, så två väldigt chill lektioner så jag kommer inte klaga idag heller. Ska gå till Engelska C läraren med My och förklara varför vi har hoppat av kursen, även om det inte är klart att jag får det än. Måste gå in till rektorn och skälla på henne lite om hon inte låter mig hoppa av. Får jag inte det så är det, enligt mamma, dags för plan b; att fråga om jag får tenta av kursen, funkar inte det så gäller plan c; att sätta kursen som utökad och gå inte på en enda lektion, men funkar då inte någon utav dessa planer så får vi fixa det på något annat sätt. Kanske lite bombhot eller något, tar gärna emot olika finurliga idéer :)

Nej nu ska jag krascha framför tvn med en clementin och en liter saft!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0