in the dark of the night i can hear you calling my name

Kings of leon - revelry har varit dagens låt, eller ja veckans låt om man ska vara ärlig. Den är så en riktigt favorit just nu och funkar alltid att lyssna på efter en kväll/natt med lite mycket drickade, dansade och slagsmålshot. Gårdaden var väldigt rolig! Var på Crown med Emmi, Sophie+ hennes pojkvän och hans kusin. Till en början kom jag inte in eftersom det, enligt vakten, " inte var jag på bilden". Nej men tjena mittbena, jag flög hem med det passet från Bryssel i torsdags, men blir inte inssläppt på Crown. Efter lite utfrågning om födelseort, jämförelse av längd och underskrift kom jag till sist in! Så vi dansade och sjöng och hade allmänt roligt, det roligaste var dock när en tjej som dansade som en strippa fick sig en liten match ;)


min lilla jacka :)
Idag har det varit en ruggigt seg dag, har varit en sväng på Burlöv och köpt mig en didrikson vinterjacka i alla fall. Gillar när mamma kläder jag gillar, haha. Annars har jag bara sovit framför tvn i några timmar och käkat popcorn, mina planer att träna idag kommer nog inte att genomföras ska bara sova ikväll! Måste sova ut efter Bryssel och efter gårdagen, sov nog bara 6-7 timmar inte okej.

Bryssel då, det var trevligt kan man säga. Bodde i trettonbädsrummet med vissa av tjejerna i klassen. Kul att bo och umgås med folk som man vanligtvis inte umgås så mycket med. Att kunna prata om kvällarna och jämföra problem är alltid kul att göra med alla tjejerna! Det var en mysig resa som innebär mycket gående, galonklädda madrasser och kuddar, oätligt frukost, roliga stunder med roligt folk och en massa mer som jag verkligen inte orkar dra upp här. Kan säga så mycket som att Budapestresan var roligare, denna resan innebar mest att inte försöka somna på olika föreläsningar och en massa jobb till projektarbetet.

Nu är det inget jobbigt kvar i skolan fram till lovet vilket känns som en fucking himmelrike! Jag har ingen aning om vad jag ska göra med all min fria tid nu, är van att sitta och plugga från typ fyra till tio :) Men man ska verkligen inte klaga, det är superjobbigt när perioderna där alla lärare vill ha prov/inlämning kommer.

Nej nu jävlar ska jag äta mat! Är sjukt hunrig av någon anledning, men kanske lika bra att bunkra upp eftersom faser där jag knappt äter kommer lite då och då.

ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0