Lägg dig ner och sov lillasyster!


Kents nya låt Töntarna går varm här hemma hela dagen, eller ja ända sedan filli ringde mig och sa den underbara nyheten att den 14 mars invaderar emosen och vi Malmö arena för att se Kent live. För tredje gången, tredje gången gilt som det heter så jag hoppas på en riktigt bra konsert. Ska inte klaga dom andra två har helt klart levt upp till förväntningarna! Om det är någon som leverar live så är det Kent, alltid. Fast Erik Hassle är inte fy skam live, inte the killers heller för den delen. Men usch&fy&blä för Kings of Leons konsert på Hultsfred, inte den bästa direkt. Pågarna var både fulla och höga, ingen bra kombo om du ska stå på en scen och sjunga textrader rätt och fint.
Kent den 14 mars. Skriv upp det i kalendern. Då är jag inte hemma vill jag tala om.

Jag och Lollo har tagit tag i planerna om London i vår nu! Wii! Anna och Lollos kompis kitty följer nog också med, ska bli underbart. Hälsa på Gabbe ska självklart göras det med, den lilla tönten har ju flyttat till London som utbytesstudent. Och från vad jag förstått är det inte helt fel att bli bjuden på drinkar hela tiden, lite mer fel är det att bli tvånglad på toaletter haha. Så ut och festa med Gabbe, shoppa satan på dagarna och leva livet är målet. Blir inte en hel vecka, snarare fyra-fem dagar beroende på hur Lollos föreläsningar ligger. Jag ger upp skolan för London helt klart! Behövs bara ett jobb nu för att få det att gå ihop helt. Snälla mamma erbjöd sig att betala denna resan också men hon betalade hela resan till London över nyår och båda resorna med skolan. Vill inte snylta på henne, känns otacksamt när jag inte ger något tillbaka mer än några filmer eller böcker från resorna. Men men, det löser sig som allt annat. ( dags att starta om töntarna..) Men finns inga jobb till mig som kan jobba lite då och då och min arbetserfarenhet är verkligen inget att hänga i julgranen! Om det verkligen krisar får jag sälja min själ till Online ett tag eller något... Även den bäste kan gå över till mörka sidan!

Idag var det då KU-dag vilket betyder ledighet för eleverna. Fast så mycket ledighet har det inte blivit, mest en massa matte att räkna och religion att läsa. Att jag inte läst så mycket religion är sedan en annan sak, får läsa det innan jag går och lägger mig. Jag har fått tid på IMC vilker är riktigt bra, så får dom kolla upp mitt knä och förhoppningsvis finna någonslags lösning så jag kan få komma tillbaka till träningen!
På torsdag blir det ingen skola för Emma utan då ska Emma befinna sig i Kristiand 0800 för att mönstra. Sover hos min lilla mormor (ska tvinga henne att göra köttbullar till mig) på onsdag så jag slipper gå upp fem på morgonen. Jag är så nervös, kommer gå jättedåligt på styrketestet! Kommer knappt kunna lyfta stången över mina knän, har verkligen INGA armmuskler. Det är ett under att jag kan ens lyfta ett glas.

Dags att besöka lilla sängen och läsa religion!

Peace out!/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0