Mercredi!

Onsdag på franska så folk vet ;)

Var på arbestförmedlingen med Anna och Olivia idag och intervjuade Annica där. Det gick jättebra och smidigt, hon var väldigt trevlig att intervjua. Så nu har vi lite mer koll på hur det går till med a-kassan, arbetsförmedlingen och sånt. Känns som vi kommer någonstans nu, en intervju idag, en i Bryssel och förhoppningsvis ytterligare en i Bryssel om idioterna som jag mailat svarar någon gång.

Fick tillbaka Organisation&Ledarskaps-provet idag. Kunde inte få mer än vg på provet och fick vg- så jag är väl ganska nöjd, det var ett lite konstigt prov. Kändes som att bara man motiverade svaren så var det rätt, vilket gör det svårt att veta exakt vad hon är ute efter. Haha, klassfoto idag med. Vi kan verkligen inte vara en lätt klass att fotografera, slutade med att dom fick skrika på oss ett antal gånger för vi inte stod stilla eller var tysta.  Men jag tycker om oss ändå :) Fick stå längst fram i år igen.. inte det bästa stället att stå på direkt, hade hellre stått i mitten men vad ska man göra åt det nu, kan alltid hoppas på det bästa! Lämnade in lappen om vaccinet mot svininfluensan idag, kryssade i ja men får se hur det blir i slutändan. Jag är verkligen rädd för sprutor, börjar hyperventilera bara utav tanken på två sprutor med tre veckors mellanrum.. Men men, som allt annat så löser väl sig det med :) 

Ska till tåget om en halvtimme, ska sova hos mormor inatt för att imorgon åka till kristianstad och mönstra! Är nervös inför styrketestet. Jag har nästan ingen styrka i armarna, inte direkt det man satsar på när man tränar Taekwondo. Cyklingen kommer förhoppningsvis gå helt okej, precis som det andra. Fast, haha, läkaren kommer nog inte gilla mitt knä, det mår inte så bra för tillfället. Pushade mig nog lite väl mycket igår när jag tränade, small till i knät så jag fick dölja mitt haltande för mamma resten av kvällen.
Nu ska jag packa ner alla saker jag ska ha med mig i morgon, skrev av Tims fina lilla packningslista så den är toppenbra! :)
Önska mig lycka till!

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0