Now I'm falling asleep and she's calling a cab...


Mrfuckingbrightside
är rent knark. Finns inget bättre låt som passar in oberoende av vilket humör man är på,  riktigt härlig att sjunga med i också! Ska nog bara pumpa the killers när det är träningsdags sen. Reahbträning på en fredag<3

I morse kom kära lilla Anna inom mig innan skolan och vi diskuterade allt från loggböcker till kläder till knark under tiden jag gjorde mig i ordning. Fick min loggbok med små instruktioner till nk-provet efter lovet. Finns ingen bättre känsla att ha ett helt lov till att plugga på ett prov.. eller nej?
På psykologin gjorde vi inte så mycket, försökte nog ha en seriös lektion men det slutade med några oseriösa youtube-klipp :) Sen var det långlunch som spenderade med Sandra och Emelie. Väldigt roligt och intressant, fast slutet på den hålan var nog ett väldigt fint moment för mig och Sandra. Behöver inte nämna vad vi gjorde men det innehöll varma vätskor, haha!
På svenskan var jag inte med i början utan var tvungen att springa runt på katte och försöka fixa mitt betyg eller hoppa av engelska c. Men eftersom syon varit sjuk hela veckan och den extremt jobbiga och uppkäftiga lilla damen på expeditionen har vägrat hjälpa mig varje dag jag pratat med henne( fått höra " men det kan ju inte jag hjälpa dig med!" hela tiden) slutade det med att jag brakade in i Magnus rum och bad om hjälp! Han tyckte jag kunde pratat nv-rektorn.. jag tänkte verkligen inte gå tillbaka till expeditionen efter min senaste deabtt men den lilla damen direkt så jag skrev ett fint litet brev till syon/rektorn där jag så sansat det gick förklarade varför jag inte kunde ha valt till utsatt tid. Haha, kommer säkert få ett samtal från dom i Bryssel där dom lackar på mig eller slutar det med att dom kommer bestämma åt mig.

Skrev klart och skickade in mitt caset igårkväll vilket känns underbart! Blev faktiskt nöjd med det och hoppas på att det kan väga upp provet som gick asdåligt, får hoppas på det bästa :)

Londonresan i januari kommer bokas under helgen och det ser ut att bli så sjukt underbart nice som det bara kan bli. Än så länge ligger boendet och flyg tur/retur på 1424:- /person om vi blir fyra pers. Man ska nog inte klaga känns det som :) Shopping, myspys och leva står på schemat än så länge, ska nog hinna med någon alkoholhaltig dryck också om vi hinner ;)

Nej nu är det dags för lite träning sen ser vi vad som händer efter det, händer säkert något annars är det Emma som somnar framför fame eller någon annan film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0