skjut mig


Jag pallar inte med att alla jag tycker om turas om att vara ledsna eller nere! Känns som att all glädje som borde finnas i livet och fanns innan bara försvunnit, försvunnit i takt med att skolan fortsätter. En ruggigt bra lösning hade varit att låta oss stanna hemma, pumpa the killers, kolla på film, träna och äta massor av glass. För man orkar inte med hur mycket skit som helst. Jag försöker vara positiv för jag orkar inte gå ner i den negativa stämningen igen, har inte energin för att ta mig ur det nu
.
Jävlar vad emo detta blev nu, haha, Emma kan om hon vill verkar det som!
Ja, vad har annars hänt idag.. fick tillbaka matteprovet. Enligt Anne skulle jag vara nöjd, vilket känns konstigt med tanke på att jag hade en del fel. Och dom hade ändrat vårt kära schema också, utan att tala om oss. Så vi stod lydigt kvar och väntade på Alf som aldrig kom eftersom lektionen var framflyttad 45 minuter. Härligt! Istället för 1,5 h håla har vi 40 min lunch innan religionen och 40 min efter, nej men det blir ju ingen stressig lunch...?
Sandra fyller 18 i dag! WIHO! Firas på fredag med att gå på David Guetta, ska bli kalasnice! GRATTIS TILL HENNE<3
Något mindre nice lär det vara dagen efter, då lilla jag ska vara på Katte 08.30 och skriva högskoleprovet. Det kommer säkert gå jätte bra(eller? ).
Sedan har vi LOV! åå det ska bli så obeskrivligt skönt att slippa skolan och allt ett tag i alla fall. Fast det lär nog bli lite pluggande under lovet, slipper dock att gå i skolan och kan sova länge<3

Nej nu kallar tvn eller någon bra film på mig och lite fruktsallad!
Ha det!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0