Sömnbrist?!

Jag blir verkligen en hemsk människa när jag sovit för lite. Sovit i två timmar idag av och till efter skolan, och varje gång något väckte mig blev jag förbannad. Förstår verkligen inte hur jag kan bli så tvärsur bara för någon väcker mig, även om jag bara sovit i fem minuter. Sen är jag så dum så jag låter det gå ut över folk och saker som egentligen inte har med min sömn att göra över huvud taget. Kanske dags för en anger management-class snart, haha, innan jag går för långt. Har fortfarande inte sovit ut efter Bryssel, vilket inte är särskilt smart, beror antagligen/förhoppnings vis på det. Men nästa vecka är det lov och då ska det sovas som om det inte fanns någon morgon dag!
Glömde nästan att ta min tablett i morse vilket resulterade i att jag fick ta bussen från stationen istället för rundan, men det var ändå ganska skönt att gå en stund i kylan till bussen. Hatar verkligen att ta mediciner, mår dåligt av det. Kanske är bra för jag tar inte tabletter i onödan, men som nu när jag ska äta det i en vecka är det mindre bra. Usch, pratade med skolsköterskan om svininfluensansprutan idag, för att sammanfatta det hela lugnade den kvinnan inte ner mig för fem öre, hon gav min panik bara med bränsle. När jag berättar för henne att jag har en ritkigt svår sprutfobi tittar hon på mig, skrattar lite och säger" ja men då får vi väl göra något åt det,haha". Kan människan någon gång fatta vilken fobi jag har. Börjar hyperventilera utav bara tanken på det.
Nej usch vilket demprimerande inlägg detta blev. Guetta på fredag ju och högskoleprovet dagen efter. Ska göra mitt bästa för att inte somna på någon del!

Nu är det dags att sova. god natt!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0