Tisdag

Provet idag i Religion gick väl sådär. Inte så lätt att svara på frågor man inte förstår och läraren vägrar förklara mer "eftersom då blir det för lätt". Fina lärare det finns ibland, ute efter att sätta dit oss på proven istället för att hjälpa oss till ett bra resultat..
Kvällen idag består av att plugga matte och skriva lite case eller ja, försöka skriva case. Inte det lättaste när allt är på engelska, men det är bara att suck it up. Fick lapp idag om vacination mot svininfluensan. Verkar som de flesta ska ta den, men jag vet hur det blir för mig. Är livrädd för sprutor och det känns inte som denna influensan är mycket värre än annat, men får se vad mamma kommer säga om det. Om inte annat får jag utnyttja att jag är myndig och egentligen inte behöver bry mig om vad mamma tycker i detta.
Vi har äntligen fått en intervju i Bryssel!! På LO på onsdagen klockan 15, känns jättebra. Nu ska jag bara maila snubben på arbetsförmedlingen i Bryssel och tjata lite på honom. Vi har även en intervju i morgon på arbetsförmedlingen här i Staffanstorp, så gäller att skriva alla frågor ikväll. Plugg-kväll med andra ord, inte så jättehemskt. Tråkigt att det har kommit ett nytt Gossip Girl avsnitt och House som får ta smällen..

Dags att plugga matte nu!
Peace
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0