Uttråkad!

Jag har nog aldrig varit så här uttråkad i hela mitt liv! Och folk som känner mig borde veta att jag ganska lätt blir uttråkad och hela tiden måste göra något, men jag har redan kollat på alla serier jag följer och kollat klart på FAME. Jag förstår inte vad folk gör med all sin tid när man inte har något att plugga. Herregud nu låter jag som om jag älskar skolan och att det är det enda jag tänker på, vilket verkligen INTE stämmer. Plugga är något av det värsta som finns, men om man blir uttråkad kan man alltid plugga lite. Skit samma, borde väl egentligen inte klaga på att jag inte har något i skolan nästa vecka. Faktiskt riktigt skönt, som ett litet minilov kan man tycka!
I alla fall gårdagen blev inte riktigt som planerad. Bestämdes ganska hastigt att jag skulle följa med Emmi till Carlssons trädgård och dansa nån timme. Blev dock lite längre än nån timme, stannade nästan tills dom stängde. Haha, mina planer på att sova ut gick inte så bra direkt. Blev dock en ganska nykter kväll jämfört med fredagen. Faktiskt ganska roligt där, men det var helt sjukt kallt! Två killar från polhem som driver det som sitt PA ju, en riktigt bra idé måste jag säga. Finns väl inget ställe i Lund annars?
Sitter just nu och kollar på laptops, hade inte bangat en söt liten sak. Min kära stationära dator har ju några år på nacken, fyra för att vara exat och har kraschat tre gånger. Av någon okänd anledning sitter jag och kollar på vad dom kostar i dollar, som om Mattias skulle köpa en dator till mig nu när han åker till Las Vegas och New York nästa vecka. Tjena mittbena på det! Men om någon vänlig själ därute vill bidra till ett köp tar jag gärna emot donationer :)
I fredags köptes det även biljetter till Davig Guetta på slagt. Ska dit med My, Sandra och Looooodde. Jag kommer tyvärr inte stanna tills dom stänger, har högskoleprovet dagen efter. Kommer ändå inte söka till universitet med resultatet jag får i år så känner inget större tvång att stanna hemma och sova hela kvällen innan. Får ha med mig en liter kaffe så fixar det sig säkert.
Nej usch, nu måste jag nog städa rummet och lyfta ut träningscykeln som bott här nån månad, Dina gömmer sig bakom den hela tiden så jag har ingen koll på henne längre.. vet ju aldrig vilka hyss hon hittar på.


På fredag så smäller det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0