When you gonna realize it was just that the time was wrong?

Gårdagens planer var att helt enkelt chilla sönder framför tvn/datorn och sen kraschlanda i sängen för att sova bort hela tisdagen. Ja, det gick ju som det gick. Jag kollade på alla Taking the stage-avsnitten först och sen kvart i tolv tyckte Hampus att jag skulle joina han, divan och åke en stund så snäll som jag är gick jag med på det. Jag slängde på mig lite kläder och lite smink och susade iväg på mammas racercykel. Vi vandrade bort till McDonalds där dom små liven åt och jag tittade på. Där diskuterades det kampsporter, kastrering, mobilspel och annat roligt :) Vid ett hade dom ätit upp så då började vi vandringen hemåt igen, trött som jag var cyklade jag hem och la mig i min sköna lilla säng.

Vid tio ringer mamma och väcker mig för att kolla om jag mailat rektorn, vilket jag inte hade eftersom jag sov. Hon ringde rektorn och fixade alla problem verkar det, vilket känns skönt. Jag låg kvar och slökollade på tv en stund och sen cyklade jag ner till banken för att fixa mitt studiebidrag. Hann med att köpa med glass hem också, så nu har jag lite mindre ont i halsen i alla fall. Under resten av dagen har jag bara softat sönder. Har varit så himla nice, men börjar dock klättra lite på väggarna nu. Emmi kom på den underbara idén att vi skulle hyra film ikväll, vilket kommer bli mysigt! Har dock ingen aning om vilken film, ingen skräckfilm bara så är jag nöjd för annars kommer jag inte kunna sova eller vara ute när det är mörkt på flera veckor. Men men det löser sig antagligen som allt annat.

Ha en bra tisdags kväll!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0