A seven nation army couldn't hold me back

Ingen skola för Emma idag, men minsann en arbetsintervju på donken avklarad! Var tydligen en gruppintervju med fem andra personer samtidigt. Har aldrig haft en sån intervju innan, men det kändes helt okej. Fick diskutera bra/dålig service, vad en donkenanställd ska ha för egenskaper och så :) Ett ganska roligt sätt att göra en intervju faktiskt! Men det måste i alla fall ha gått bra för mig, dom ringde precis och ville träffa mig för ytterligare en intervju :)
Var ute en runda med Emmi innan idag, hon var också hemma idag. Vi gick och hämtade hennes cykel och diskuterade sjuka/roliga händelser :) Annars hade dagen gått ut på att "räkna matte". Förstår inte riktigt varför jag läser matte c FRIVILLIGT?! Jag vill mycket hellre vara ute i solen istället för att sitta inne och räkna matte. Men prov imorgon så får väl offra tisdagskvällen till detta.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0