Fuck yeah!

En sömndepriverad emma - check!
En emma som stinker vitlök - check!
En emma som ska på arbetsintervju på tisdag - check!
En emma som har prov imorron, men inte ens öppnat boken vilket leder till emmas första ig - check!
En emma utan någon som helst inspiration - check!
En emma som inte riktigt pallar bry sig om skolan, bloggen eller riktigt något som kräver energi - check!
En emma som ska för första gången på 13-14 veckor ha en vit helg - check? (helst inte, men får väl se vad fredagen erbjuder, jag klarade av högskoleprovet förra året efter guetta ju!)

Dålig uppdatering, jag vet! Men sover man inget om nätterna är det svårt att orka skriva på kvällen, men ovanför ser ni en liten sammanfattning av mitt liv just nu. Det låter som ett jävligt tråkigt liv om jag får säga min mening, men jag klagar inte, klarar mig nog ändå :) Har nog aldrig sovit så här lite på så många dagar i sträck som jag gjort hitills, jag sov till och med mer på hultsfred med en snarkande åke och divan som slåss i sömnen bredvid mig. Snart bud på att knarka ner mig lite och helt enkelt decka. Mamma tjatar om något naturläkemedel, men eftersom jag inte gillar att ta tabletter så ska det väl åtminstone kunna vara något som läkare rekomenderar och inte någon mysko tablett från regnskogarna i borneo eller något. För väl bara hoppas på att det löser sig till på fredag kväll så jag slipper skriva hp samtidigt som jag saknar 215 timmars sömn! Nej men om man skulle ta sig själv i kragen och gå och lägga sig och stirra upp i taket i några timmar :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0